陳慧琳等錢使 問城城借100萬

阮兆祥主持的電台節目找來陳慧琳(Kelly)做嘉賓,兩人相識多年,祥仔要撬開Kelly把口話咁易!當玩情境題時問她會向哪男星借100萬,Kelly笑言梁朝偉經常「潛水」,故一定向筍盤郭富城埋手,貪他夠豪爽!

陳慧琳接受阮兆祥主持的電台錄音訪問昨日播出,祥仔先測試她與一眾合作過男星的友情大考驗,問她若然要借錢100萬,會向梁朝偉、郭富城還是梁家輝求助呢?Kelly即大笑:「3個都好似會得喎,100萬對佢哋嚟講濕濕碎啦!」最後選擇向城城埋手,貪他夠爽快,她說:「因為梁朝偉唔似會聽電話,佢匿埋o架嘛,搵極都搵唔到佢嘅。我諗Aaron(城城)會疏爽啲,同佢排舞嗰時成日請食嘢,好大方!同埋同佢關係好似耐啲,拍咗好多部戲,又成日一齊排舞。」祥仔乘機抽水說:「你揀得好,因為其他兩個都結咗婚,可能要徵詢另一半意見,城城剩番啲錢喺度都係買車買馬o架啦!」

金城武做男友

再問她若要揀一個男生扮男友,來試探老公還會否呷醋時,Kelly一聽到金城武的名即「嗒糖」說:「梗係佢,個個女仔都暈晒啦。記得以前去越南做嘢啲嘢食好污糟,惟有拎晒酒店麵包去片場,一到晏晝就等佢帶嚟嗰隻XO醬救命。」她又笑指如果要搵人湊仔,首選鄭伊健,貪對方夠好玩。

而Kelly昨日就到深圳出席美心月餅活動,她表示最喜歡於佳節與一家人食飯聯絡感情,又指不介意帶兩個囝囝上親子電視節目:「可以帶住個仔周圍去應該都幾好玩,不過首要條件係唔能夠影響佢哋返學。」